Min profil

Problemer med pålogging Min profil?
  • Sjekk først om om du har tilgang til logg-inn funksjonen. Følgende plattformer/ app-versjoner støtter innlogging:

NRK TV

Plattform Støtte for logg-inn
AppleTV 4 og AppleTV 4K Fra og med app-versjon 4.1
SmartTV (LG, Sony, Samsung) Fra og med app-versjon 2.1
PlayStation 4 Fra og med app-versjon 2.1
Mobil (iOS og Android) Tilgjengelig i nyere versjoner av appen
Nettleser (PC/ desktop) Chrome, IE, Edge, Firefox, Opera, Safari

NRK Radio

PlattformStøtte for logg-inn
Mobil (iOS og Android)Fra og med app-versjon 6.0
Nettleser (PC/ desktop)Chrome, IE, Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Dersom du har registrert deg men ikke får logget inn, kan følgende årsak til problemet være:
    • Du forsøker å logge inn med feil e-postadresse
    • Du bruker ikke riktig passord
    • Konto har blitt slettet – dette skjer hvis du ikke har logget inn på 365 dager
  • Du må logge inn med samme e-postadresse du registrerte deg med
  • Om du ikke husker e-postadressen kan du trykke på «Glemt passord» og forsøke de ulike e-postadressene dine. Da får du beskjed om e-postadressen din er registrert eller ikke
  • I verste fall kan du opprette en ny brukerkonto
  • Dersom ingen av disse punktene hjelper deg, kan du kontakte Publikumsservice på info@nrk.no eller telefon 23 04 70 00
Oppdatert 04.06.2019