Min profil

Ved å registrere deg får du en bruker hos NRK. Dette åpner opp for å kunne bruke en rekke funksjonaliteter som vil gjøre din innholdshverdag bedre og enklere. Funksjonaliteten som tilbys varierer om du bruker NRK TV, NRK Radio eller NRK.no.

Du vil også kunne motta våre nyhetsbrev med informasjon om vårt tilbud på de ulike plattformene.

Tjenesten er under utvikling, så mer funksjonalitet vil komme.

Problemer med pålogging Min profil?
  • Sjekk først om om du har tilgang til logg-inn funksjonen. Følgende plattformer/ app-versjoner støtter innlogging:

NRK TV

Plattform Støtte for logg-inn
AppleTV 4 og AppleTV 4K Fra og med app-versjon 4.1
SmartTV (LG, Sony, Samsung) Fra og med app-versjon 2.1
PlayStation 4 Fra og med app-versjon 2.1
Mobil (iOS og Android) Tilgjengelig i nyere versjoner av appen
Nettleser (PC/ desktop) Chrome, IE, Edge, Firefox, Opera, Safari

NRK Radio

PlattformStøtte for logg-inn
Mobil (iOS og Android)Fra og med app-versjon 6.0
Nettleser (PC/ desktop)Chrome, IE, Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Dersom du har registrert deg men ikke får logget inn, kan følgende årsak til problemet være:
    • Du forsøker å logge inn med feil e-postadresse
    • Du bruker ikke riktig passord
    • Konto har blitt slettet – dette skjer hvis du ikke har logget inn på 365 dager
  • Du må logge inn med samme e-postadresse du registrerte deg med
  • Om du ikke husker e-postadressen kan du trykke på «Glemt passord» og forsøke de ulike e-postadressene dine. Da får du beskjed om e-postadressen din er registrert eller ikke
  • I verste fall kan du opprette en ny brukerkonto
  • Dersom ingen av disse punktene hjelper deg, kan du kontakte Publikumsservice på info@nrk.no eller telefon 23 04 70 00
Oppdatert 04.06.2019